“Ciao bambini”, pa “Bonjour les enfants”…

“Ciao bambini”, pa “Bonjour les enfants”…

Deca drugog razreda su na časovima obogaćenog jednosmenskog rada svoje putovanje nastavili u Italiji i Francuskoj.
Aktivnosti smo počinjali osmišljavanjem rima na temiu države u koju želimo da putujemo. Evo koje smo rezultate dobili: 
" Dok se vozim gondolom kroz kanale grada,svuda oko mene Versaći i Prada."
"Kada sednemo na Markov trg i kafu naručimo, uz espreso stiže i tiramisu."
"Toranj se u Pizi  nakrivio sav, jedino KOloseum u Rimi stoji prav."
"Pinokio je drveni lutak bio, a Italijan ga je napravio."
"Vespu vozim, pozdravljam sa "Ola,ola" i zemljom čizmom putujem bez kola."
Pogađate Italija .

Put smo nastavili sledećim asocijacijama u rimi: 

“Brzi voz juri, noga Jelisinskim poljima žuri, da slikam Ajfelovu kulu, i vidim čiku kako puši lulu.”

“Reno kola nisu u modi,već bicikli da se vozi.”

“Na ulici glavnog grada retko kad je mir, ali ja ipak mezim sir.”

“Pozdravljam prolaznike Bonžur, i gledam katedralu Noterdam, želim sve o ovoj zemlji da znam.”

“Prolaze dame,mirišu na Šanel, dok se bira vrh sa kog ću da se skijam,damu sa Šanelom vijam.”